18 mei 2017

Training Mijnludens.ouderportaal

Woensdag 17 mei was het dan zo ver, na anderhalve maand voorbereiding door de projectgroep werd de eerste groep teamleiders en pedagogisch medewerkers getraind in het gebruik van onze nieuwe ouderportaal Mijnludens.

Medewerkers van de kinderdagverblijven ’t Klavertje, Anansi, Harlekijn, Mus & Mees en Lieve & Bouwe waren verdeeld over twee sessies aanwezig op de Springweg om onder leiding van Jaco Hoogendoorn en Belinda van Sluijs van Konnect het gebruik van de ouderportaal te oefenen.

Tijdens de training werden ook officieel de I-Pads overhandigd aan de teamleiders en kregen alle medewerkers de handleiding en Mijnludens-pennen uitgereikt.

Het enthousiasme onder de deelnemers over de mogelijkheden van de ouderportaal was groot en iedereen was het er over eens dat we hiermee onze ouders nog beter kunnen bedienen.

De medewerkers van de locaties gaan nu op de groepen aan de slag met de I-Pads en hun collega’s wegwijs maken in alle mogelijkheden van Mijnludens. De komende zes weken gaan zij oefenen met de registratie, het delen van foto’s en leuke verhalen schrijven over de kinderen voor in de digitale schriftjes. Maandag 3 juli zullen we vervolgens “live” gaan voor de ouders van de vijf locaties die gaan starten met Mijnludens.

Na deze succesvolle training kijken we met z’n allen uit naar het vervolg van dit project!

 

Namens het projectteam

Marcel van Hoore

Jitske Rienstra

Nieuws archief


Contact met Ludens

Ludens kinderopvang

Hamaka! | sitemap |  Ludens - Abstederdijk 303, 3582 BK Utrecht